Ilmu Akhir Zaman



Saja Kongsi Walau Cerita Bukan Yang Popular !!!

Selesai sudah urusan di Unit Kecemasan ( sbb Unit Pesakit Luar berCuti ) ... Hospital Sik, Kedah Darul Aman.

Fuhhh ... ada jugak baiknye depa suh pi bejalan merentas desa ... Unit Kecemasan - Unit Tabung Darah ( Makmal Darah ). Asal mula aku jengok dinding depa. Memacam sijil depa dapat. Peringkat negeri n Peringkat Kebangsaan.

Ternyata ... Memang depa layak sesangat. Dalam perjalanan ke destinasi ... Aku dihidangkan pemandangan yg sangat harmoni. Tenang. Cantik. Bersih. Aman. Sunyi.

Persekitaran laluan ke Tabung Darah memang mengasyikkan ( kalau betol2 melihat ) ... Tenang setenang2nye.

Memang hospital ni x moden mungkin. Apatah lagi kedudukan yg agak jauh dari bandar2 besar yang lain. Tapi secara peribadinya ... Aku rasa memang hospital ni cantik. Bukan moden ...tapi cantik.

Memanglah kalau nak dibandingkan dengan Hospital Putrajaya ... Bagai langit dengan bumi ... Tapi pada aku ... Cantik dan Tenangnye Hospital Sik ini...boleh aku katakan lebih baik dari Hospital Putrajaya !.

Apesal la pulak ... Entahlah ...rasalah sendiri...manala tau kalau2 aku x bohong !!!

Komuniti PTT Zello . Channel : Lebuhraya Utara-Selatan
http://kpttlus.blogspot.com

Post a Comment

0 Comments

Ulasan