Ilmu Akhir Zaman



Kata Pengerusi Komuniti

Pengenalan Ringkas Mengenai Komuniti PTT Zello : Channel : Rakan COPS PDRM , Channel : Lebuhraya Utara – Selatan & Radio Online - Bara FM


Kenapa ?

Tujuan Asal Ditubuhkan Adalah Untuk Menjadikan Keseronokan Berzello Daripada Sembang - Sembang Kosong Ditambah Dengan Perkongsian Informasi Yang Berfaedah Untuk Semua Disamping Menambah Kenalan Dan Memantapkan Perhubungan Diantara Rakan - Rakan Dalam Komuniti.


Apa Yang Boleh ?

Berkongsi Apa - Apa Juga Informasi Yang Memberi Dan Menambahkan Ilmu Pengetahuan Untuk Semua Adalah Amat Dialu - Alukan Oleh Admin.


Apa Yang Tidak Boleh ?

Membuat Pertanyaan Atau Berkongsi Apa - Apa Juga Informasi Berkaitan Tugas - Tugas Anggota Penguatkuasa Yang Menjalankan Tugas Mereka Mengikut Kehendak Undang - Undang Berkuatkuasa.


Hasrat ?

Mewujudkan Satu Komuniti Aktif Yang Menjadi Mata Dan Telinga Kepada Pihak Berkuasa Tempatan Khasnya Pdrm Dalam Membenteras Jenayah. Membantu Pemandu - Pemandu Kenderaan Dengan Membuat Hebahan Dan Menjawab Pertanyaan Terkini Tentang Situasi Trafik Dilebuhraya / Jalanraya ( Lokasi Kesesakan / Kemalangan / Info Cuaca ). 


Hala Tuju ?

Menjadikan Komuniti Sebagai Satu Pertubuhan Yang Sah Dan Berdaftar Serta Dapat Memberi Manafaat Kepada Ahli Komuniti Khasnya, Kepada Pengguna - Pengguna Lebuhraya Di Malaysia Dan Seluruh Rakyat Malaysia Amnya.



Yang Ikhlas,
RC001|[PDRM]|SiLent_DaD

Post a Comment

0 Comments

Ulasan